Wat te doen bij hospitalisatie?
Verwittig je verzekeringsmaatschappij:
- Via de app KBC Mobile: alle dagen, de klok rond.
- Via KBC Mobile breng je in geen tijd je verzekeringsmaatschappij op de hoogte van je hospitalisatie.
- Meld je aan in de app en klik rechtsonderaan op "meer".
- Klik op "communicatie".
- Kies voor "schade aangeven en opvolgen".
- Start een nieuwe aangifte.
- Kies voor de tegel "ziekenhuisopname".
- Via KBC Mobile breng je in geen tijd je verzekeringsmaatschappij op de hoogte van je hospitalisatie.
- Telefonisch op 016 24 24 24 (call-center hospitalisatie): elke werkdag van 8 tot 17 uur
- Indien je in het bezit bent van een AssurCard dan hou je de kaart van de patiënt bij de hand en geef je het kaartnummer door. Ben je niet in het bezit van een Assurcard dan laat je het formulier "aangifte hospitalisatie" invullen door jouw behandelend geneesheer. Je kunt dit formulier terugvinden op onze website onder de rubriek "formulieren".